Policolor a fost premiată la CSR Awards pentru campania Culorile României

Campania „Culorile României”, implementată de agenția Zaga Brand pentru compania Policolor, a obținut premiul trei la categoria Susținerea Comunității în cadrul Romanian CSR Awards, competiția care premiază proiectele de responsabilitate socială corporativă cu impact.

Campania „Culorile României”, lansată în cursul anului trecut cu ocazia aniversării a 50 de ani de activitate pe piața locală a producătorului Policolor, a reunit sub îndemnul „Redescoperă culorile României” comunități urbane și rurale cu scopul de a reda culoare României.

Policolor a lansat pe 29 aprilie 2015 manifestul său pentru culoare, prin care susține comunitățile locale și își reînnoiește contractul cu România. Campania a format o comunitate eterogenă, cu oameni care promovează culoarea prin activitățile lor profesionale și creative, instituții de etnografie, artă, design, arhitectură, muzee, administrații locale și ONG-uri.

În cadrul campaniei au fost reabilitate motivele populare de pe 180 de case din comuna Ciocănești, muzeul Etnografic local a fost renovat, în parteneriat cu CFR Călători și cu ajutorul artistului vizual Carmen Nistor a fost pictată locomotiva Hora, iar împreună cu Primăria Constanța și cu implicarea voluntarilor de la Universitatea Ion Mincu primul vapor simbol al Constanței a fost transformat în exponat de artă urbană.

Coordonarea și implementarea proiectelor din cadrul campaniei „Culorile României” a fost realizată de către Zaga Brand, agenția de comunicare a companiei Policolor.