Asociația Națională a Salvatorilor Montani din România a încheiat refacerea marcajelor a 300 de trasee turistice montane

 

  • 30 de structuri Salvamont din cele 38 existente în țară au beneficiat de materialele necesare renovării a 85 de refugii și 20 de cabane;
  • Din aprilie și până în iulie au fost refăcute marcajele şi au fost efectuate lucrări de întreţinere de-a lungul a peste 300 de trasee turistice montane, aproape jumătate din totalul existent la nivel național;
  • Pentru toate lucrările desfășurate de salvamontiști și voluntari ai Asociației Naționale a Salvatorilor Montani din România au fost donate peste 5.000 de kg de emailuri în valoare de 56.600 lei.

IMG_7177

Bucureşti, august 2017. Asociația Națională a Salvatorilor Montani din România a încheiat, luna aceasta, refacerea marcajelor a peste 300 de trasee turistice montane și renovarea a 25 de baze şi posturi Salvamont și zece refugii, toate lucrările fiind realizate cu materiale donate de Policolor în cadrul campaniei „Culorile României”.

„Din aprilie și până luna aceasta, când am intrat în plin sezon turistic, aproape toți cei 800 de salvamontiști din structurile noastre au fost implicați în acțiunile de refacere a marcajelor traseelor turistice și renovare a bazelor, posturilor şi refugiilor Salvamont. Vom continua lucrările de întreținere a traseelor turistice până la toamnă, pentru a le facilita turiștilor și iubitorilor de sporturi montane practicarea în deplină siguranță în natură a activităților preferate”, a declarat Sabin Cornoiu, președintele Asociației Naționale a Salvatorilor Montani din România și ambasador al campaniei „Culorile României”.

Peste 5.000 de kg de emailuri pentru 21 de județe cu activitate Salvamont

Cele peste 5.000 de kg de vopseluri, emailuri și lac pentru lemn, în valoare de 56.600 lei, au ajuns în 21 din cele 24 de județe din România care au activitate Salvamont, materialele fiind distribuite către 30 de unități de salvare montană. Au fost vopsiți aproximativ 1000 de stâlpi de marcaj, au fost renovate 25 de baze, posturi și refugii Salvamont și, de asemenea, au fost reamenajate zonele de chei și canioane din Canionul Oltețului – Munții Parâng, Cheile Corcoaia – Munții Mehedinți, canionul Valea lui Stan – Argeș și Vadul Crișului – Bihor.

„Când vorbim despre responsabilitate socială, în domeniul de activitate al salvatorilor montani apare o gravitate suplimentară a cuvântului responsabilitate. Marcarea traseelor și refacerea lor salvează vieți. Niciun alt obiectiv nu poate fi pe primul loc într-un proiect adresat comunității”, declară Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.

Post Salvamont Polovragi

Post Salvamont Polovragi

„Culorile României” este cel mai amplu proiect de responsabilitate socială derulat la nivel naţional, care îşi asumă susţinerea comunităţilor urbane şi rurale, dar și a celor profesionale, cu scopul de a creşte calitatea vieţii în comunităţi prin acţiuni de reamenajare, restaurare şi decorare a spaţiilor publice şi private, prin intermediul donaţiilor de materiale – vopsele, lacuri, emailuri, tencuieli decorative. Anul acesta, pentru cele 15 proiecte incluse deja în program vor fi donate aproximativ 14 tone de vopsea, baițuri și tencuială.

Refacerea scărilor pentru trasee turistice

Refacerea scărilor pentru trasee turistice

*******

Proiectul „Culorile României” continuă programul de acţiuni de responsabilitate socială pe care Policolor îl derulează din 2015, momentul aniversării a 50 de ani de experiență în producția de lacuri și vopsele a producătorului.

Despre noi:

Policolor, producător de lacuri şi vopsele cu o experiență de peste 50 de ani în România, oferă soluţii şi produse pentru decorarea şi finisarea casei sub brandurile SPOR, DEKO Professional, CasaBella, Vinarom, sisteme complete pentru refinisarea autovehiculelor, sub brandurile Klar Professional, Klar Ultra, Emaur si Silverpol – în cadrul Policolor Automotive – și produse destinate acoperirilor industriale cu arie largă de aplicabilităţi aflate în cadrul Policolor Industrial Coatings.

Produsele Policolor sunt prezente în peste 3.000 de magazine de retail tradiţional, în marile reţele de bricolaj din România și în peste 1.000 de service-uri auto din țară. Compania dispune în prezent de o reţea de 12 magazine proprii.

Grupul Policolor – Orgachim operează două mari unităţi de producţie – Policolor România şi Orgachim Bulgaria – şi este liderul regional în domeniul tehnologiei vopselelor şi lacurilor în zona sud-est europeană.

Mai multe informaţii, pe www.policolor.ro.

Marcare traseu turistic